Verzenden & retourneren

Azzuri Sport Breda biedt verschillende mogelijkheden om uw bestelling te ontvangen:

 

- Thuis bezorgen door Postnl

- Afhalen bij Azzuri Sport Breda

- Bezorging buiten Nederland

 

VERZENDEN DOEN WE SUPERSNEL!

Als de door jou bestelde producten op voorraad zijn verzenden wij deze 24-48 uur na ontvangst van je betaling. Dat betekent dat we je bestelling dezelfde of de volgende dag verzenden. Bestel en betaal je dus bijvoorbeeld op een maandag, dan wordt je bestelling maandag of dinsdag verzonden (afhankelijk van het tijdstip) en heb je deze de eerstvolgende werkdag al in huis! Zijn de producten niet op voorraad dan zullen wij je bestelling binnen 3-5 werkdagen verzenden. Mocht een product onverhoopt niet leverbaar zijn, dan ontvang je hierover automatisch bericht na deze periode.

 

KOSTEN VERZENDEN

Alle zendingen boven de 100 euro naar een adres in Nederland of België worden gratis bezorgd  (tot 30 kg en een maximale grootte van 175 x 50 x 50 cm).

Voor orders onder de 100 euro wordt € 8.95 (Nederland en Belgie) verzendkosten in rekening gebracht. Voor buitenlandse zendingen wordt het PostNL tarief berekend

 

Alle kosten worden automatisch in de shop berekend tijdens het bestellen.

 

VOORWAARDEN SNELLE VERZENDING

Natuurlijk moeten we …

-…de artikelen wel op voorraad hebben.

-…je betaling wel hebben ontvangen. 

Betaal je met iDeal of creditcard, dan is de betaling meteen geregeld. Bij overmaken kan het een dag of twee duren, dus wilt u snel uw bestelling betaal dan met iDEAL of Multisafepay.

-…wel een verzendadres binnen Nederland of Belgie van je hebben doorgekregen. Uiteraard kunnen we niet binnen een dag verzenden aan andere landen dan Nederland en België. Maar ook hier naartoe verzenden we zo snel mogelijk!

 

HOE VERZENDEN WE?

Azzuri verzendt via PostNL en Seaborn. PostNL laat een briefje achter of bezorgt bij de buren, mocht je er niet zijn. Sommige grotere artikelen worden verzonden via Seaborn (Dit zijn palletzendingen buitenland).

 

OP WELKE DAGEN VERZENDEN WE?

We verzenden op elke werkdag!

 

HOE WEET JE WANNEER JE BESTELLING WORDT VERZONDEN?

Heel simpel: Zodra je bestelling klaar staat voor verzenden, ontvang je een e-mail met alle verzendinformatie. 

 

TRACK EN TRACE

We hebben op elk pakket een track & trace-code, zodat we het kunnen opsporen mocht de levering zijn vertraagd. De track en trace code wordt je automatisch per e-mail toegezonden.

 

 

VERZENDEN NAAR ANDERE LANDEN DAN NEDERLAND

Azzuri verstuurt ook naar alle EU-landen. Deze landen kun je bij het afrekenen gewoon selecteren. Omdat deze landen binnen de EU vallen, krijg je niet te maken met (douane)toeslagen. Het spreekt voor zich dat deze zendingen wat langer onderweg zijn! Voor Spanje kan het bijvoorbeeld enkele dagen tot een week duren.

 

WAT ALS JE WEL EEN VERZENDBEVESTIGING HEBT GEKREGEN, 

MAAR JE PAKKETJE KOMT MAAR NIET?

Houd altijd rekening met een bezorgperiode van 1-2 dagen. Dat is de marge die PostNL hanteert. Zaterdag en zondag tellen daarbij niet mee. Maandag is een rare dag, dan wordt er binnen Nederland vaak niet geleverd. Wil je weten waar je zending is? Pak dan de verzendbevestiging erbij die je per e-mail van ons hebt gekregen. Hierin staat alles wat je nodig hebt. Je kunt ook inloggen op je account. Is je bestelling na  berichtgeving  en 3 'normale' dagen nog niet binnen en word je ook niet wijzer van de trackinformatie? Mail ons dan. Eerder heeft niet zoveel zin, we kunnen pas na twee weken een onderzoek instellen bij PostNL. De meeste poststukken komen binnen periode overigens vanzelf weer boven water.